Alles komt goed Gebaseerd op een waargebeurd verhaal
Samenvatting
Productspecificaties
Inhoud
Betrokkenen
Informatie over de fabrikant
Overige kenmerken
EAN
Productveiligheid
Je vindt dit artikel in
Documenten
Reviews
- Spannend
- Meeslepend verhaal
Een boek dat je niet kunt wegleggen, omdat je enorm meeleeft met het spannend geschreven boek. Je wil weten wat er precies is gebeurd en je wil weten hoe het afloopt. Erg knap geschreven!
- Meeslepend verhaal
- Goede verhaallijn
Eergisteren pakte ik het boek van Renée Brouwer erbij. Nieuwsgierig naar haar verhaal in Alles komt goed. Niet het eerste boek dat ik lees over baby- en kinderverlies en het zal ook niet het laatste zijn. Als MiskraambegeleidingTwente verdiep ik mij graag in alles wat hierover geschreven is. Dit boek, ik kon het niet wegleggen. Ik heb het in 1 dag uitgelezen. Tussen de bedrijven door, dat dan weer wel - want die kinderen-. Ik heb Renée leren kennen omdat ze mij mocht interviewen, ze is namelijk journalist. Toen spraken we al kort over de impact van zwangerschapsverlies. Uit onze beide eigen ervaringen. In dit boek vertelt zij over de aanloop naar haar zwangerschap. Vervolgens over haar zwangerschap en alles wat daarin gebeurd. Ze doet dit op een prachtige manier. Je voelt haar blijdschap, onrust, verontwaardiging en verdriet. Ik was echt bij haar in het kantoor van de gynaecoloog, herleefde stukjes van eigen gesprekken en hoe dat dan kan gaan. Waarom je vriend of man op dat moment niet bij je is en waarom dat op dat moment logisch leek. In haar verhaal vond ik herkenning, hoewel mijn verhaal totaal anders is. Gelukkig maar, want Renée heeft de hel van dichtbij gezien. Ik wil dit boek echt aanraden als je een inkijkje wilt op de impact van zwangerschapsverlies en niet alleen op de moeder, maar ook op de rest van het gezin en de mensen die daarom heen staan. Renée geeft een heel oprechte inkijk in een hartverscheurend deel van haar leven. Ontzettend knap gedaan.
- Meeslepend verhaal
- Goede verhaallijn
Super mooi boek, aangrijpend en verdrietig! Kon het boek moeilijk wegleggen en wilde het boek het liefst in een keer uitlezen.....zo mooi! Mooi geschreven, je voelde het verdriet wat deze moeder en dit gezin heeft meegemaakt zo goed, alsof je er zelf bij was. Met veel tranen het boek uitgelezen. Ontroerend!
- Meeslepend verhaal
Zo mooi boek maar ook erg verdrietig kon het boek niet weg leggen in twee dagen uit gelezen , zeker op het eind nog gehuild
- gelukkig komt er toch een eind aan.
- Voorspelbaar
- Saai
- Geen diepgang
Opgewekt van start gegaan maar al snel wordt duidelijk waar het naar toe gaat. Het verlies wordt uitgemolken en uiteindelijk zeer eenzijdig belicht. Gevoelens van medeleven en begrip voor de emotie worden uiteindelijk ingehaald door irritatie over het schijnbare onbegrip van het principe 'noodlot'. Soms gaan dingen zoals ze gaan en kun je niet altijd een schuldige aanwijzen. Dat haar partner toch nog zo rustig kan blijven... Als ik dit van te voren had geweten was ik er niet aan begonnen.
Kies gewenste uitvoering
Prijs inclusief verzendkosten, verkocht door bol
Ophalen bij een bol afhaalpunt mogelijk
30 dagen bedenktijd en gratis retourneren via mijn bol
Wettelijke garantie via bol
Dag en nacht klantenservice
- Doordeweeks ook ’s avonds in huis





















