Cho-lala doosje LOVE bonbons "Je bent om op te eten" - Chocoladecadeau - 250 gram bonbons - Liefde - Valentijn - Moederdag - Love - Hartjes chocolade
Wel leverbaar

We raden je aan om voor gebruik de verpakking te lezen. Mogelijk verschilt informatie op de productpagina van de werkelijke informatie op de productverpakkingen.
Productbeschrijving
Bonbondoosje met de tekst "Je bent om op te eten" met daarin 250 gram mixed bonbons in heerlijke smaken, met lekkere vullingen en mooie toppings. Speciaal door ons gemaakt in het thema liefde, dus heerlijke "hartjes chocolade"! Een bijzonder cadeautje van topkwaliteit chocolade! Voor jezelf of om cadeau te doen aan de allerliefste!
Wanneer je dit product cadeau doet en je een bericht wilt meesturen voor de ontvanger, dan kun je direct nadat je de bestelling hebt geplaatst, een mail naar ons sturen (info@cho-lala.nl) met de tekst van je bericht (let op! vermeld je bestelnummer in de mail). Wij zorgen dat je berichtje wordt meegezonden met het pakketje.
Productspecificaties
Etiketinformatie
Voedingswaarden (per 100g/ml)
Chocolade kenmerken
Verpakkingsinformatie
Informatie over de fabrikant
Overige kenmerken
EAN
Productveiligheid
Je vindt dit artikel in
Documenten
Reviews
- Goed van smaak
- Goed verpakt
- Goede kwaliteit
- Geweldig snelle service tijdens de feestdagen
Hele mooie bonbons met een heerlijke smaak.
- Mooi
- Goed ingepakt
- Lekker
Zeer leuk en mooie bon bons doosje met kerstman erop. Feestelijk dicht gemaakt met kleine kerstbal. Erg leuk voor mij zelf maar ook om cadeau te doen. Hele mooie leuke en lekkere chocolade. Vriendelijke shop, verzenden snel en wel zo fijn goed en stevig ingepakt, alles komt nu heel en netjes aan Het is een topper
goede prijs \kwaliteit verhouding
- Exclusief
- Presentatie
- Lekker!
- Veel te klein/ weinig voor die prijs.
Mooi doosje, goede presentatie. Exclusieve leuke inhoud. Prijs is veel te duur voor wat men krijgt.
- origineel
Heel origineel verpakt, echt een leuk kado om te geven. Valt letterlijk en figuurlijk in de smaak!
- Goed van smaak
- Goed verpakt
- Goede kwaliteit
Lekker!















