Dagboek van mijn depressie Nu vertel ik alles
Samenvatting
Productspecificaties
Inhoud
Betrokkenen
Informatie over de fabrikant
Overige kenmerken
EAN
Productveiligheid
Documenten
Reviews
Zo ontastbaar als een depressie is, zo tastbaar voelt het als je dit boekt leest. Ze schrijft vanuit haar hart en schuwt niets. Het boek is prettig leesbaar en het is moeilijk om weg te leggen. Een aanrader dus.
- eerlijk
- puur
- prettige schrijfstijl
Wat onwijsknap dat je jezelf zo laat zien en mensen een kijkje laat nemen in jouw hoofd! Wat je omschrijft over ‘de buitenstaander’ begrijp ik wel. Ik vind het ook lastig om iemand met een depressie te begrijpen, omdat je geen zicht hebt op alle gevoelens en gedachten die door iemands hoofd spelen. Door jouw verhaal te lezen kan ik me een veel betere voorstelling maken hoe iemand met een depressie zicht kan voelen en hoe onbegrepen en eenzaam ze dan ook kunnen zijn. Ik heb je boek gelezen met een lach en een dikke brok in m’n keel. Het was net of je het allemaal aan me vertelde. Een heel prettige schrijfstijl!!
Ik vind het altijd moeilijk om over dit type boek een eerlijke, kritische recensie te schrijven want uiteindelijk geeft de schrijfster een heel deel privéleven bloot wat op zich al bijzonder is. Zo ook hier, in de eerste 4 delen krijg je een openhartig beeld van hoe Tember leefde en wat uiteindelijk tot haar depressie heeft geleid. Een depressie is tenslotte niet iets wat door een enkel feit uitgelokt wordt, het is een proces van jaren en zo ook het herstel. Dit boek is perfect om een depressie te herkennen, zowel voor jezelf als voor de buitenstaanders, want een depressie is meer dan een paar daagjes down of verdrietig zijn. Deel 5 en 6 gaan meer over het herstel, hoe Tember uit het diepe dal geklauterd is en kunnen een hulp zijn voor wie zelf met een depressie kampt. Kortom, dit boek zou door iedereen die geen begrip heeft voor depressies gelezen moeten worden. Want onbegrip voor deze onzichtbare ziekte is er nog te veel.
- heftig zwaar maar mooi boek
- het geeft een depressie heel goed weer
- aan iedereen aan te raden!!
- geen
- gewoon geen
Tember, wat een heftig, zwaar maar mooi boek heb je geschreven. Je bent open over alles en beschrijft heel goed hoe het voelt om in een donker gat te zitten en geen enkel lichtpuntje meer te zien. Ik raad dit boek echt aan IEDEREEN aan!
- eerlijk
- leest prettig
- boeiend
Ik vind het oprecht een heel goed boek. Het boek heeft me letterlijk weer aan het lezen gekregen. Eigenlijk had ik hem wel in 1 keer uit kunnen lezen maar ik vond dat zo zonde dat ik zuinig ben omgegaan met de resterende bladzijdes. Tember schrijft eerlijk en puur. Precies zoals het is. Ik vond het zelf een boek vol herkenning en raad het boek dan ook zeker aan!
Ontzettend mooi boek, waarin je word meegenomen in het hoofd en het leven van Tember. Ik heb het boek gelezen met een lach en een traan. Sommige gedachtes waren pijnlijk herkenbaar, waardoor ik er enorm door geraakt was. Doordat Tember haar verhaal vaak met humor verteld, is het makkelijk te lezen. Ze heeft een ontzettend prettige schijfstijl en kan alles goed verwoorden! Een aanrader voor iedereen die worstelt met een depressie of voor hun naasten!
Kies gewenste uitvoering
Bestellen en betalen via bol
Prijs inclusief verzendkosten, verstuurd door Boekscout B.V.
30 dagen bedenktijd en gratis retourneren via mijn bol
Wettelijke garantie via Boekscout B.V.


















