De erfgename van Winterwood roman
Sarah Ladd
Samenvatting
Productspecificaties
Inhoud
Vertaling
Betrokkenen
Informatie over de fabrikant
Overige kenmerken
EAN
Productveiligheid
Je vindt dit artikel in
Documenten
Reviews
- Goede verhaallijn
- Meeslepend verhaal
- hadden nog wel 2 hoofdstukken bij gekund
Het was een lange adem, maar in 1 adem uitgelezen. wat een mooi boek. toen ik de achterkant las was ik gelijk verkocht. Ik kende deze schrijfster niet dus het was een beetje een gok. Maar hij pas helemaal in de boeken die ik graag lees. Ik had verwacht dat de het boek grotendeels over de ontvoering ging maar dat was niet zo wat ik stiekem best leuk vond. Het is wel een boek dat je eigelijk wel weet hoe het verhaal afloopt, maar toch blijft het een spannend boek, die me zo af en toen een flinke kriebel in mijn buik gaf. Amelia is een koppe vrouw die nergens voor terug deinst, heel af en toe dacht ik echt, doe niet zo histories mens. hihi maar stiekem zitten wij vrouwen toch wel zo in elkaar denk ik. tja en Graham is weer zo’n lekker mannelijke hoofdpersoon die je in het echt leven ook wel wil tegen komen. zo betrouwbare man die denk dat alles zijn schuld is maar ondertussen super heldhaftig is. dus kortom het is echt een smul boek oke 1 min punt ik had nog graag 2 hoofdstukken er bij gehad, ik snap het einde maar het verhaal had nog wel iets verder gekund vind ik zelf. een groot plus punt is het geloof dat er in beschreven wordt niet er te dik boven op maar wel echt aanwezig. Als je een beetje op tijd begint met lezen heb je hem rond etenstijd uit. dat is toch super fijn
- Spannend
- Meeslepend verhaal
- Goede verhaallijn
- romantisch
- gedetailleerde beschrijvingen
- aanrader!!
Dit debuut van Sarah E. Ladd, is een super romantisch, hartverwarmend, prachtig geschreven verhaal! Inmiddels heb ik dit boek al 4x gelezen en nog blijft het een mooi boek! De 19e sfeer, de prachtige balzalen, jurken, landgoederen, japonnen, sluimerende en ontluikende liefde!! Werkelijk een MUST HAVE VOOR DE ZWIJMELAARS ONDER ONS!! Mocht je nog een mooi, kado voor de feestdagen zoeken, twijfel niet...maar zet deze bovenaan je lijstje...je zult er geen spijt van krijgen!! Super boek...en helemaal in deze periode van het jaar...het knisperende haardvuur, de lichtjes van de lantaarns...alles komt in dit boek aanbod!! En...de opvolgende delen "De directrice van Rosemere" en "De gezelschapsdame van Willowgrove"zijn evenzo mooie opvolgers! Prachtige 3-delige serie...in de stijl van Julie Klassen!!
Geschreven bij: De erfgename van Winterwood
Dit boek is goed geschreven, mooi verhaal, het nodigt uit om in één keer uitgelezen te worden.
Wat ik leuk vind aan deze auteur is dat in vergelijking met andere auteurs de verhalen wat geloofwaardiger zijn en vooral niet zo religieus. Leest makkelijk en vlot. Niet altijd echt spannend en verrassend maar heb ondertussen wel al haar boeken gelezen. Prima romantische boeken voor ontspannend avondje lezen.
Geschreven bij: De erfgename van Winterwood
- Fantasierijk
- Goede verhaallijn
- Meeslepend verhaal
- Voorspelbaar
Een boek om lekker bij weg te dromen en de romantiek van vervlogen tijden te beleven.
Geschreven bij: De erfgename van Winterwood
- een leuk en spannend boek.
Het is een goed boek, het leest prettig.
Kies gewenste uitvoering
Bestellen en betalen via bol
Prijs inclusief verzendkosten, verstuurd door BoekenBalie NL
30 dagen bedenktijd en gratis retourneren via mijn bol





















