De groene meisjes lekker en duurzaam eten, reizen, wonen en leven
Merel Wildschut
Samenvatting
Productspecificaties
Inhoud
Betrokkenen
Informatie over de fabrikant
Overige kenmerken
EAN
Productveiligheid
Je vindt dit artikel in
Documenten
Reviews
- Goede recepten
- Inspirerend
- Mooie foto's / uitvoering
- Praktisch
- eerlijk en positief
Als trouwe lezer van hun blog kende ik de Groene Meisjes al een hele poos en keek ik enorm uit naar dit boek. Nu ik het dan eindelijk in handen heb, kan ik zeggen dat het precies zo leest als het blog. De hele feeling is hetzelfde en dat vind ik een enorm pluspunt. Je merkt bij elke pagina dat het echt van de Groene Meisjes is. Het schreeuwt allemaal Merel en Jamie (dit is iets goeds!!). Voor iedereen die niet bekend is met de dames is dit boek de perfecte introductie. Voor iedereen die hen al wel kent zal dit boek ook voelen als het blog in boekvorm. Persoonlijk vind ik de Groene Meisjes ontzettend inspirerend. Niet alleen om hun lekkere recepten en goede tips, maar ook door hoe ze in het leven staan. Leef bewust en kies positiviteit. De perfecte balans tussen optimistisch zijn en realistisch blijven. Ook het boek staat vol tips over vegan eten, duurzaam en groen leven en reizen. Het is erg positief geschreven, maar Merel en Jamie zijn niet blind voor de horrorverhalen uit de vleesindustrie. Dit boek is dan ook precies zoals ik hen net beschreef, positief maar realistisch. Het Groene Meisjes boek zal je laten inzien dat groen leven niet vervelend of moeilijk hoeft te zijn, en dat je echt niet “opoffert”. Dus voor iedereen die een soort vegan handboek zocht, of die gewoon op zoek is naar een mooi boek boordevol ideeën en tips over duurzaam leven op een fijne manier: dit is het boek voor jou.
- Goede recepten
- Inspirerend
- Mooie foto's / uitvoering
- Praktisch
- positief
Het boek ziet er prachtig uit. Het is heel fijn geschreven, ik heb het in één adem uitgelezen. Over verschillende groene thema's wordt informatie gegeven, en dit altijd met een heel positieve insteek. Dit maakt dat er voor iedereen die nadenkt over een groene levensstijl wel inspiratie uit te halen valt, ook als je bijv. niet veganistisch eet.
- Goede recepten
- Inspirerend
- Praktisch
- weinig diepgang
Dit interessante boek beschrijft een paar problematische situaties voor beginnende veganisten. Erg herkenbaar en op humoristische manier uitgelegd. Wat ik miste was wat meer diepgang over de toekomst voor veganisten en vegetariërs. Immers, we gaan naar een wereld toe waarin steeds minder mensen vlees eten. Het is een prima boek om mensen te introduceren met het onderwerp 'groen en duurzaam leven'. Je hoeft geen veganist te zijn om dit boek te lezen en er van te kunnen genieten. Wil je het wel eens uitproberen, dat veganistische eten, dan kun je een van de leuke receptjes uitproberen. Heel erg laagdrempelig dus. De onderwerpen die, naast eten, besproken worden zijn onder andere de kledingindustrie, groen reizen en een groen en duurzaam interieur. Veel variatie dus.
Het leukste en positiefste boek over groen leven. Een 'Must Have' voor alle groene jongens & meisjes!
- Goede recepten
- Inspirerend
- Mooie foto's / uitvoering
- Verrassend
De schrijfstijl van de "meisjes" is geweldig! Ze geven geweldige tips zonder de belerende vinger. Ze schrijven ook heel eerlijk bv.dat sommige veranderingen in je eetpatroon niet simpel 1,2,3 op te lossen zijn. Maar het is vooral hun enthousiasme dat mij een HAPPY gevoel geeft!!
Wat een super leuk boek. Mooie foto's en heerlijke recepten. De recepten mooi in eenvoud met net iets extras. Ook de tips zijn erg nuttig. Soms zie je zelf door de bomen het bos niet meer als het gaat om bio- en diervriendelijke keuzes.
Kies gewenste uitvoering
Bestellen en betalen via bol
Prijs inclusief verzendkosten, verstuurd door bol
Ophalen bij een bol afhaalpunt mogelijk
30 dagen bedenktijd en gratis retourneren via mijn bol
Wettelijke garantie via Boeken art


















