Nordic Ware Bakvorm - Heritage Bundt
Wel leverbaar

Productbeschrijving
Productspecificaties
Productinformatie
Geschikt voor
Afmetingen & gewicht
Productinformatie
Fabrieksgarantie
Overige kenmerken
EAN
Productveiligheid
Je vindt dit artikel in
Documenten
Reviews
Geschreven bij: Nordic Ware Anniversary Bundt Bakvorm
- handig in gebruik
- Fraai design
- Goede kwaliteit
- Goede prijs/kwaliteit
- gemakkelijk te reinigen
Ik heb een aantal Nordic Ware vormen gekregen, waaronder deze. Geweldig bakresultaat. Lost heel goed, messcherpe tekening in de cake. Degelijke zware vorm van topkwaliteit. Dit is een vorm die je zelfs in je testament kunt vermelden, onverwoestbaar giet aluminium.
- handig in gebruik
- Fraai design
- Goede kwaliteit
Hele mooie zware aluminium vorm. Bakt heel gelijkmatig. Een beetje prijzig (maar super om als cadeau te krijgen). Alles komt er heel mooi uit. Er is nog een andere vorm van hetzelfde merk met nog meer detail, die heb ik niet gekozen omdat ik er huiverig voor was dat cakes er niet mooi uit zouden komen, maar afgaande op mijn ervaringen met deze vorm zou dat denk ik geen probleem zijn.
- handig in gebruik
- Fraai design
- duurzaam
De tulband komt keer op keer prachtig uit de vorm. Door het lijnen spel krijg je een heelijke knapperige korst en ook glazuur loopt er in een mooie vorm overheen. Een topper.
- handig in gebruik
- Fraai design
Wat een mooie bakvorm! Zwaar aluminium wat goed de warmte geleid. De cake komt er mooi uit met scherpe randen voor een mooie vorm. Dit maakt een simpele cake meteen een plaatje om te zien!
- handig in gebruik
- Fraai design
- duurzaam
- scherpe randjes worden droog
Wanneer je gaat voor vorm, zou ik deze bakvorm kiezen. Maar de uitstekende scherpe randjes worden droog. Dus als je smaak het belangrijkste vindt, zou ik gaan voor een meer ronde vorm. (maar wel van nordic ware!)
Geschreven bij: Chiffon Bundt Pan (silver)
- handig in gebruik
- Fraai design
- Goede prijs/kwaliteit
Het behoeft eigenlijk weinig uitleg, deze bakvormen zijn geweldig in gebruik.Mooie aftekening in je cake, ook bij de kleinere vormen.Wel even met de hand afwassen, niet in de vaatwasser!















