Predator (Blu-ray) (Blu-ray is niet afspeelbaar in normale DVD-spelers!)

Let op: een blu-ray kan alleen afgespeeld worden op een blu-ray speler, PlayStation 3 / Xbox One of nieuwer (m.u.v. all digital / Series S)
Productbeschrijving
Productspecificaties
Gegevens
Kijkwijzer
Cast & Crew
Productinformatie
Cijfers en feiten
Informatie over de fabrikant
Overige kenmerken
EAN
Productveiligheid
Je vindt dit artikel in
Documenten
Video
Reviews
Geschreven bij: Predator (3D)
De film Predator in blu-ray heb ik hier op bol.com gekocht en zag eigenlijk geen meerwaarde om deze film ook in blu-ray 3D dvd te kopen. Dit komt doordat de 3D beelden van nieuwe films vaak toch een beetje tegenvallen... Laat staan van de oude films... en moest het haast wel een miskoop zijn, dacht ik. Na een paar goede reviews te hebben gelezen toch maar besloten om het te kopen. Na het zien van de eerste beelden was ik al blij verrast. De film is niet alleen helderder (en zeker bij de donkere stukken van de film) maar er zit ook veel diepte in. Echt cool! Ook duurt deze blu-ray 3D dvd langer dan de andere blu-ray dvd die ik van deze film heb en maakt het 'verhaal' logischer maar ook leuker. Ik had nooit verwacht dat ze een film van 1987 zo goed in 3D konden maken. Fantastisch! Voor Schwarzenegger of Predator fan een must buy!
Geschreven bij: The Predator (4K Ultra HD Blu-ray)
- meer plastic afval
- misleidende product titel en poster
- Enorm slechte film
Ik heb dit product gekocht omdat ik dacht dat ik de originele predator film kocht uit 1987, Ik bedoel de poster in van predator met het bekende thermo effect uit de originele film, maar het blijkt dat het niet zo is, het is de slop uit 2018 die niemand ooit wilt zien of geld aan uit wilt geven, omdat ik er niet aan dacht om de achterkant van de hoes te bekijken voordat ik hem opende had ik dat te laat door en kan ik hem nu niet terugsturen, waarom zegt de titel predator als de titel The predator is, een verspilling van 20 euro.
Geschreven bij: The Predator (4K Ultra HD Blu-ray)
goed
Geschreven bij: Predator (3D)
- Mooi gefilmd
- Pakkend verhaal
- Spannend
- gewoon hele goede kwaliteit..
- beter dan alle voorgaande uitgaves
Tja het blijft één van de betere oudere films. Had deze al op DVD.. kocht hem later in de DVD special edition omdat die DTS heeft maar die ligt al sinds ik hem heb (*jaar of 7*) dicht in het plastic. Keek de laatste maanden voor een blu-ray variant maar las overal dat die ruk is.. Korrelig en Dvd kwaliteit. Dus omdat ik hem hier nog in het plastic heb liggen vond ik het onnodig om hem op Blu-ray te kopen. Laatst zag ik hem in 3D voorbij komen en las op de buitenlands reviews dat hij gewoon goed is dus kon het niet laten hem ook te kopen. Eenmaal binnen gelijk uit de verpakking en in de speler. Met één woord..... WAUW.... wat een super kwaliteit. (*En natuurlijk zijn de special effect's achterhaald maar dat weet je met een film uit die tijd..*) Het blijft een leuke film. 3D is ook goed. goed genoeg om de diepte te ervaren die je nog meer de film en het verhaal in trekt. Ook het geluid is top wat samen de film tot een super gaaf geheel maakt. Had het niet verwacht maar ik raad hem echt iedereen aan met een 3D tv... Deze krijgt van mij door alle pluspunten 10 sterren.. is jammer dat we der maar 5 kunnen aanklikken haha..
Geschreven bij: The Predator (4K Ultra HD Blu-ray)
- Donkere opnames loep zuiver.
- Geluid , Dolby atmos
- 4K versie. Beeld enorm mooi en gedetailleerd.
Dit is deel 4 van de serie predator films. Niet het aller beste deel van deze films. Maar zeker de moeite waard om te kijken en zeker om deze film op 4K te zien. Het verhaal is van het zelfde. De predators landen weer op aarde en de mensheid gaat weer in gevecht. Maar deze versie op 4K is super strak. Beeld is loep zuiver. Geluid dolby altmos .En waar de normale blu-ray versie zo enorm donker was. Zijn de donkere opnames op de 4K versie , echt heel strak en goed te zien. Nu zie je de gevechten pas echt goed. Leuke film, zeker als je de voorgaande films ook gezien hebt. Voor de verzamelaars, toch een must have.
Geschreven bij: Predator (3D)
- Mooi gefilmd
- Levensechte special effects
- Verrassende plot
- Pakkend verhaal
- Spannend
Ik heb zo'n 33 jaar op een woonboot gewoond en pas toen ons eerste kind 1 jaar was hebben we een tv aangeschaft en dat was in 1987. Van mijn broer kreeg ik op een gegeven moment een videoband met een van SBS6 opgenomen film met Arnold Schwarzenegger: dat bleek Predator te zijn. Tjonge wat heb ik die film grijsgedraaid en was ik blij dat men ineens op de markt kwam met de dvd. Na de eerst dvd Predator volgden er meer en uiteraard ook de limited version geremastered in THX met extra bonus materiaal. Gaaf gaaf gaaf wat mooi. En dan heb ik de gelegenheid deze prachtige film in 3D te bekijken en te beluisteren. Wat een genot vooral als je ervan houdt meegesleurd te worden in zo'n verhaal. Wat maakt het uit wat de plot enz is. Mensen het is Science Fiction van de bovenste plank, met actie van wat heb ik jouw daar. En dat 3D-beeld en geluid maakt het verschil. Overweldigend gaaf. Een echte aanrader Hartelijk groeten met veel kijk en luisterplezier Karel van der Leij
Kies gewenste uitvoering
Bestellen en betalen via bol
Inclusief verzendkosten, verstuurd door DVDMAX
30 dagen bedenktijd en gratis retourneren via mijn bol
Wettelijke garantie via DVDMAX
- Dit is een datadrager, je mag dit alleen terugsturen als je het niet open hebt gemaakt.








![Predator [Blu-Ray]](https://media.s-bol.com/gGjjB5Ewv6k3/J0nqm9/167x210.jpg)




