• Carbon fiber look
  • Ontworpen voor lange uren achter het scherm
  • High-end uitstraling
  • Geen RGB-verlichting

Productbeschrijving

Ranqer Carbon gaming chair zwart

De Carbon gamestoel van Ranqer is vormgegeven uit pure luxe en speelt in op het ultieme gamegevoel. Bij het maken van deze stoel is er vooral aandacht besteed aan zijn ergonomie en kwalitatieve kenmerken. De Carbon gamestoel is gemakkelijk naar jouw houding in te stellen. Met de Ranqer Carbon gaming chair zit jij iedere speelsessie klaar om online te domineren. Dankzij de verstel- en afneembare nek- en rugsteun zit je voortaan altijd in de juiste positie. De stevige metalen basis en het stalen frame zorgen ervoor dat je je op de juiste plekken ondersteund voelt. Zo creëer je de ultieme game-ervaring!

Stijlvolle gamestoel gecombineerd met comfort

Deze Carbon gaming chair is door zijn strakke design een ware eyecatcher. De comfortabele steunen voor de onderrug en nek zorgen voor volledige lichaamsondersteuning. Dit is voor de gamers die lange uren achter het scherm moeten presteren. Door de gaming chair in de juiste positie te zetten speel je comfortabeler dan ooit en zit je recht voor jouw monitor of tv!

Butterfly mechanisme

Onder de zitting van een bureau- en gamestoel zit een kantelmechanisme (tilt mechanism). Het kantelmechanisme stelt je in staat om jouw zitpositie te personaliseren voor optimaal comfort en ondersteuning. Ranqer Carbon maakt gebruikt van een Butterfly mechanisme. Bij dit ‘’Vlindermechanisme’’ wordt 1 regelaar gebruikt voor zowel het liften als vergrendelen van de stoel. Deze vergrendeling is klein en gemakkelijk in gebruik. Het kantelmechanisme is van hoge kwaliteit en geschikt voor professioneel en intensief gebruik.

Positionering is geen probleem voor deze gaming chair

De Ranqer Carbon gaming stoel is geheel naar eigen wens te positioneren. Deze gamestoel heeft geavanceerde ergonomische kenmerken, zoals een kantelmechanisme en hoogteverstelling. Gebruik de meegeleverde rug- en neksteunen om te gamen, werken en ontspannen in de meest comfortabele en ergonomische houding. Zo voorkom je rug- en nekklachten en is je concentratie volledig gericht op het scherm.

Game-setup upgraden met behulp van deze gamingstoel

Naast verlichting, een goede microfoon en uitstekend geluid draagt een gaming chair bij aan een betere game ervaring. De Carbon staat bekend om zijn ultramoderne ontwerp en comfortabele stoelen. Naast uitstekende verlichting, goede microfoons en prima geluid helpt de gamestoel ook om de game-ervaring te verbeteren. Het is een perfecte toevoeging aan je gameroom en valt meteen op tijdens jouw streams.

Ideaal als bureaustoel

De Carbon is een hoogwaardige gamestoel die ook geschikt is als bureaustoel. Het kunstleer van de Ranqer Carbon gaming stoel heeft een luxe uitstraling en voorkomt slijtage. De comfortkenmerken van de gamestoel (zoals gestoffeerde rugleuning / hoofdsteun) kunnen zorgen voor comfort tijdens lange uren werken op kantoor. Dankzij de verstelbare armleuningen heb je na een lang spel geen pijnlijke armen meer. De Ranqer Carbon gamingstoel is gebouwd op een metalen frame en bekleed met duurzaam PU-leer. Het metalen frame is stevig en duurzaam, daarnaast kan de gasveer een speler met een gewicht tot 150 kg dragen.

Specificaties:

- Nekkussen: (B) 32 x (H) 20 x (D) 9 cm
- Rugkussen: (B) 34 x (H) 20 x (D) 9 cm