Samsung Galaxy Ace - Zwart

Productbeschrijving
Gerafineerd design
In plaats van overbodige poespas, heeft Samsung gekozen voor een minimaal en gerafineerd design, waar alleen het hoogstnodige in verwerkt is. Met een stijlvol en makkelijk te besturen toestel als gevolg. Met een ergonomische en comfortabele grip is het toestel fijn vast te houden en omklem je het 3.5 inch HVGA-display - groot en helder genoeg voor het tonen van al je multimedia - zonder overbodige druk uit te oefenen.
Eindeloze opwinding
Met een aanbod van een rijke bron aan applicaties, kan je in de Android-market altijd het juiste stukje software vinden. De voorgeïnstalleerde Social Hub verzamelt al je contacten en brengt hun updates over verschillende platformen in één duidelijk overzicht. Een berichtje sturen of reageren op de updates van anderen wordt nog makkelijker gemaakt met SWYPE: de invoermethode voor tekst waarmee je langs de letters gaat en het systeem vanzelf oppikt wat je bedoelt.
Krachtige prestaties
Met een processor met een kracht van 800 MHz en 512 MB procesgeheugen kun je al je gedownloade applicaties moeiteloos draaien, ook naast elkaar. Websites worden moeiteloso getoond, terwijl de data via Wifi 802.11n binnenkomt. Daar heb je weinig aan als je batterij snel leeg gaat, natuurlijk. Samsung heeft dit onderkent en levert een 1350 mAh Li-Ion-batterij mee, welke genoeg stroom levert om de dag mee door te komen.
Kenmerken van de Samsung Galaxy Ace (S5830):
- 3.5 inch HVGA-display voor het bekijken van multimedia
- 5.0 megapixel camera voor foto's en voor het schieten van video's in QVGA-resolutie
- Android 2.2 als besturingssysteem, met daarover Samsungs TouchWiz 3.0
- Inclusief 2 GB Micro SD-kaart
- Wifi n-standaard voor snelle, draadloze overdracht van data, bluetooth 2.1 om zonder kabels te communiceren met andere apparatuur
Productspecificaties
Productinformatie
Kenmerken
Sim informatie
Software
Display
Opslaggeheugen
Camera
Processor
Batterij
Eigenschappen
Connectiviteit
Mogelijke vereisten instellen en gebruik
Introductie en ondersteuning
Informatie over de fabrikant
Overige kenmerken
EAN
Productveiligheid
Documenten
Video
Reviews
- Goede kwaliteit
- Heldere display
- Vele gebruiksmogelijkheden
- Gebruiksvriendelijk
- Fraai design
- weinig intern geheugen
Ik heb dit toestel sinds maart 2011 en ik ben er tot nu toe erg tevreden over. Kennissen van mij hebben de grote broer (samsung galaxy sI9000) en die is natuurlijk net even sneller, groter, heeft net even meer geheugen en is ruim 100 euro duurder. Maar mocht je nu denken, ik wil een toestel waarmee ik kan bellen, smsen, internetten, misschien een paar foto's en muziek dan zal dit toestel wellicht ook aan uw wensen voldoen. De websites laden snel, zowel bij mobiel internet als wifi. Ik heb er een 8GB micro sd kaart in gedaan zodat het interne geheugen ontlast wordt want 150 mb is natuurlijk niet echt veel. Toch is mijn ervaring dat het genoeg is. Het toestel zelf ligt lekker in de hand. De onyx-black heeft een fijne achterkant die net even meer grip geeft. Het scherm zelf is prima, de touch functie werk fijn en de telefoon reageert snel op aanrakingen. Swype is handig als je er mee om leert gaan maar niet noodzakelijk. Het samenstellen van een eigen menu gaat gemakkelijk. Ook widgets toevoegen en verwijderen is geen probleem. Je vingers zie je snel op het scherm, maar het scherm is eenvoudig schoon maken door er even een katoenen mouw van uw shirt over heen te halen. De handleiding die via het internet beschikbaar is kan handig zijn, maar eigenlijk wijst alles zich vanzelf. Omdat de Galaxy ace het zelfde werkt als de Galaxy s en veel gelijkenissen toont met de iphone zal het weinig problemen geven. Zelfs voor mensen zoals ik die hiervoor een toestel hadden met knopjes waarmee alleen gebeld en gesmst kon worden zal dit snel wennen. Ik moet bekennen dat mijn gps en internet niet altijd aan staan. Wel zet ik het regelmatig aan om even iets op te zoeken of mijn mail binnen te halen. Met dit gebruikers gedrag doe ik 2 tot 3 dagen met een volle batterij. Internet en gps zijn gemakkelijk aan en uit te zetten voor wie dat fijn vindt. Een lege baterij volledig opladen duurt bij mijn ongeveer 2,5 uur. Kies (het synchronisatieprogramma voor op uw computer) werkt, maar ik ben er niet laaiend enthousiast over. Het is een degelijk programma, gemakkelijk in gebruik, maar laat zich niet meten met een programma als itunes. Desondanks is het een fijne aanvulling. Met het synchroniseren van outlook of dergelijke programma's heb ik geen ervaring maar om mij heen hoor ik mensen over startersproblemen. Mijn IMEI-nummer is nog niet overal bekend waardoor ik bij mijn belprovider alleen kan zien dat ik een telefoon heb in de categorie NEW. Om mijn telefoon te beschermen heb ik een lederen case gekocht van Samsung uit de Galaxy S serie. In eerste instantie lijkt de case wat groot maar hij is prima te gebruiken voor de Ace. Die zou ik mocht u deze telefoon bestellen meteen meebestellen.
- geen
- Matige camera
- Korte stand-by-tijd
- te klein geheugen
- Accu snel leeg
- valt vaak uit
Ik heb dit toestel nu bijna 2 jaar en het is een totale miskoop. Je kunt er bijna geen apps op zetten omdat het interne geheugen gewoon veel te klein is. Een SD kaart helpt niet omdat je behalve foto's en muziek bijna niets kunt overzetten. De batterij is meestal na een dag leeg en moet dan weer opgeladen worden. Het toestel valt zeker een keer in de twee weken uit en moet dan weer helemaal uitgeschakeld worden. Helaas is er niets positiefs te melden over dit toestel.
Geschreven bij: Samsung Galaxy Ace (S5830) - Wit
- Goede kwaliteit
- Heldere display
- Vele gebruiksmogelijkheden
- Gebruiksvriendelijk
- Fraai design
- Matige geluidskwaliteit
- geen headset erbij
ik ben heel tevreden over dit toestel. Je kunt makkelijk alles vinden. android systeem werkt super. De camera met flits is echt goed, zelfs als het donker is kun je echt mooie foto's maken. De app van de market doet het heel goed... een woord voor dit toestel is Super
Geschreven bij: Samsung Galaxy Ace (S5830) - Wit
- Goede kwaliteit
- Heldere display
- Vele gebruiksmogelijkheden
- Gebruiksvriendelijk
- Fraai design
Heb het toestel nu ongeveer een week, en moet zeggen dat hij tot nu toe aan al mijn verwachtingen voldoet! Hij is snel, reageert goed op commando's via het touchscreen, makkelijk uit te breiden d.m.v. downloadable programma's. Hij koppelt ook automatisch met je google gegevens je gmail en youtube connecties erin, en door middel van je google account heb je ook gelijk toegang tot de Android market. De swype functie van samsung werkt ook uitstekend!! Had er altijd mijn twijfels over, maar na het proberen ervan wil je niet anders meer! Accu duur valt mij ook reuze mee, accu gaat nu zo'n 3 dagen non-stop mee en zit nog op 44% (wel met enkel de service provider, en geen WiFi, GPS of Bluetooth erbij aan). Om en al, uitstekend toestel!
Sinds woensdag 16/2 de Samsung Galaxy Ace ontvangen van Bol.com. Het toestel voldoet op basis van de eerste ervaringen van enkele dagen erg goed. Het werken met Android 2.2.1 gaat prima (ik was een Nokia E51 gewend). Pluspunten: mooi toestel, Android 2.2.1, Allshare (afspelen van muziek, foto's en video's op telefoon via mediaspeler WDLive), E-mail, ThinkFree Office, lijkt sterk op iPhone 4 (ook qua gebruik), batterijverbruik tot nu toe prima, spraakherkenning, communicatie via Bluetooth, ook met Parrot 3100 in de auto (zie echter ook hierna), etc. Minpunten: registratie via Samsung site - nog - mogelijk; Samsung kent de IMEI code - nog - niet!? Synchronisatie met MS Outlook via Bluetooth werkt - nog - niet binnen het Android 2.2.1 OS. Synchronisatie via Kies van Samsung is zeker niet ideaal. Uiteindelijk lukt alles wel, maar dat kost veel aanpassen in de agenda en de contacten. Synchronisatie via de vervangers (b.v. New PC Studio) van Kies op de Samsung site loopt nog niet goed. Ligt allemaal mogelijk aan het feit dat het om een zeer nieuw toestel gaat; net uitgebracht door Samsung. Als Samsung de registratie, etc. goed oplost (heb ik intussen met klantondersteuning van Samsung opgenomen) is het een prima toestel. Jan van Veenendaal
Moet ik deze kopen of de HTC Wildfire S? Iemand die er misschien meer verstand van heeft?