Tony's Chocolonely Mega Adventskalender 2025 Chocolade - Sint en Kerst - Fairtrade
Wel leverbaar

We raden je aan om voor gebruik de verpakking te lezen. Mogelijk verschilt informatie op de productpagina van de werkelijke informatie op de productverpakkingen.
Productbeschrijving
Tony's Chocolonely Mega Adventskalender 2025 Chocolade - Sint en Kerst - Fairtrade
Het aftellen naar kerst was nog nooit zo leuk als met de Tony's aftelkalender als chocoladecadeau.
Elke dag een vakkie, zo wordt aftellen 'n makkie. Steeds met een tiny verrassing in alle chocolade smaken van de regenboog.
- 24 dagen adventskalender 2025
- 10 verschillende smaken
- Afmeting: 52cm x 32cm
Tony's Chocolonely: CRAZY ABOUT CHOCOLATE, SERIOUS ABOUT PEOPLE
Bij Tony's willen we een einde maken aan uitbuiting in cacao. Niet alleen de cacao in onze chocolade, maar alle chocolade wereldwijd. Hoe meer mensen hiervoor kiezen en ons verhaal delen, hoe eerder we de industrie kunnen veranderen. Uiteindelijk bepaal jij, doe je mee?
Productspecificaties
Etiketinformatie
Voedingswaarden (per 100g/ml)
Chocolade kenmerken
Verpakkingsinformatie
Informatie over de fabrikant
Overige kenmerken
EAN
Productveiligheid
Je vindt dit artikel in
Documenten
Video
Reviews
- Goed van smaak
Allen zo jammer dat de kalender in de supermarkt €6,00 goedkoper ligt ,daar word ik erg sjaggereinig van.
- Goed verpakt
- Goede kwaliteit
- Voldoet niet aan verwachting
- Te weinig verschillende smaken
Er zaten weinig verschillende smaken in, terwijl Tony wel veel smaken heeft. Dat vond ik jammer.
- Goed verpakt
- Voldoet niet aan verwachting
Ik had gehoopt op verschillende combinaties van smaken chocola. Dat viel erg tegen. Je kunt voor dat bedrag beter je favoriete smaak chocola kopen.
Veel dezelfde chocolaatjes! Plus ook geen nieuwe smaakjes, puur voor de adventkalender. Dus niet zo speciaal. Veel herhalingen van chocolaatjes. Jammer! Daarnaast krijg je een dag zelfs 2 chocolaatjes en denk je, wauw leuk! De volgende dag zware teleurstelling want dan krijg je er gewoon geen! Ook al is de boodschap wel mooi, toch niet zo leuk om niets te krijgen want daarom koop je geen adventkalender. Plus als je dit koopt voor je kinderen, leg dit maar eens uit aan hun. Zij hebben gewoon zin in een chocolaatje.
Superleuk! Hele grote adventkalender, leuk om kado te geven! Nadeel is wel met die lekker chocola dat het nog 1 december moet worden maar de kalender is al leeg ;)
- Nog nog niet zoveel
- Dezelfde chocolaatjes
Hoge verwachtingen maar helaas, inmiddels 8 dezelfde chocolaatjes van de 9 dagen van december....















