Veet - Minima - Ontharingscrème - Gezicht - 2 x 50 ml
Wel leverbaar

Productbeschrijving
- LICHAAMSDEEL: Voor gebruik op de bovenlip, kaak en kin
- GRIJPT KORTSTE HAARTJES: Werkt dicht bij de wortel voor een langdurige zachtheid, zelfs op kort haar
- SNEL: Snelle en effectieve manier om haar te verwijderen
- FORMULE: -35% chemische ingrediënten in vergelijking met vorige formule
- DERMATOLOGISCH GETEST
Veet Ontharingscreme Minima Gezicht
Ontdek de Veet Minima™ ontharingscrème van Veet: een formule met 35% minder chemische ingrediënten* voor een zijdezachte huid met een fris parfum. De contharingsrème is speciaal ontwikkeld voor gebruik op het gezicht met name de bovenlip, kaak en kin. Verwijdert snel en doeltreffend haartjes. De ontharingscrème werkt dicht bij de wortel voor een langdurige zachtheid, zelfs op kort haar.
Dit is een grootverpakking en bevat 2 x 50ML.
Productspecificaties
Productinformatie
Productinformatie
Gebruikswijze en werking
Materiaal, afmetingen & capaciteit
Informatie over de fabrikant
Overige kenmerken
EAN
Productveiligheid
Je vindt dit artikel in
Documenten
Reviews
- tubes zijn geseald
- ruikt lekker
- producten branden op de huid
- haalt niet goed de haartjes weg
Ik heb dit product mogen testen en was enorm benieuwd en enthousiast. De verpakking ziet er mooi uit en de crèmes hadden een aangename geur. Helaas ben ik verder niet heel tevreden. Je zou de creme maximaal 6 minuten moeten kunnen laten zitten maar na een minuut of 4 begon het enorm te branden en heb ik het grondig afgespoeld met water. De behandelde plekken waren erg rood. Vervolgens heb ik de ‘verzorgende creme’ aangebracht maar ook deze begon naar een aantal minuten te prikken en heb ik ook deze weer er af gehaald en mijn eigen creme maar gebruikt. Helaas waren niet alle haartjes weg. Ook bij dit product merkte ik dat het op donshaartjes aardig werkt maar op de wat stuggere haartjes heeft dit amper effect. Ik raad het product af omdat mijn huid er echt niet blij van werd en het ook niet voldoende doet wat het zou moeten doen.
- goed resultaat
- pijnloos
- 2e verzorgende crème
- ruikt niet lekker
- best wel prijzig
Ik heb last van kleine haartjes in het gezicht. Daarom eens deze crème geprobeerd. Er zitten 2 tubes in de verpakking. De eerste gebruik je om aan te brengen in het gezicht op de haartjes. Even in laten trekken en dan de crème afspoelen. Nadat het gezicht droog is de 2e verzorgende crème aanbrengen. Dit voelt het prettig en zacht. Alleen de ontharingscrème stinkt tijdens gebruik omdat het dicht bij de neus zit ruik je het extra. Het resultaat is wel goed en pijnloos.
- geen sterke geur
- fijne verzorgings crème
- moet lang blijven zitten
- alleen voor dons haartjes
Mijn eerste keer dat ik ontharingscrème voor het gezicht heb gebruikt Voor een ontharingscrème ruikt het wel okay Niet een hele penetratie geur dus dat is fijn Je moet de crème wel lang laten zitten Minstens 6min Het is okay voor zachte haartjes maar niet echt voor stevigere haren in het gelaat De verzorgings crème die er bij zit is wel erg fijn Het kalmeert de huis lekker Ik heb een super gevoelige huid maar had maar een klein beetje uitslag dus dat viel me mee Ook dankzij de verzorgings crème
- Pijnlijk
- Branden
- Haalt alleen donshaartjes weg
Het haalt niet de haren weg alleen donshaartjes. Ook brand het mega erg. En het is gewoon pijnlijk
use it twice, different parts of my face... didn't work.
Goed spul
Niet leverbaar
Ontdek meer van onze merken
Anderen bekeken ook
Veet - PURE - Ontharingscrème - Gevoelige Huid - Geen Geur van Ammoniak - 400 ml
Vaak samen gekocht
Veet - PURE - Ontharingscrème - Gevoelige Huid - Geen Geur van Ammoniak - 400 ml


















