ABBA - Voyage (CD) (Limited Eco Edition) Het eerste album van ABBA na 40 jaar

Productbeschrijving
Tracklist
Productspecificaties
Productinformatie
Informatie over de fabrikant
Overige kenmerken
EAN
Productveiligheid
Documenten
Reviews
Geschreven bij: Voyage (CD)
- geweldige muziek
- prachtige productie
- vakmanschap
ik heb inmiddels alle nummers een aantal keren beluisterd en ik moet zeggen dat het album werkelijk fantastisch is. ABBA is ABBA gebleven en hebben hun geluid weten te behouden en zijn niet gevallen om mee te gaan met de inhoudsloze producties van tegenwoordig waar menige artiest wereldwijd grote hits mee scoort, koop een computerprogramma en probeer wat te rappen of te zingen of iets wat daar op lijkt en autotune doet de rest en de menigte gaat met de armen in de lucht zoals de D.J dat doet. Nee ABBA maakt muziek, iets wat ze jaren geleden ook al deden en dit hebben weten voort te zetten met het album Voyage. De stemmen van de dames zijn nog rijper geworden natuurlijk ook ouder maar nog steeds helder , je moet niet vergeten dat Agnetha 71 jaar is en op 15 november wordt Frida 76 jaar en nog steeds zingen als engeltjes . Benny heeft door de jaren heen steeds muziek geschreven voor zijn band BAO ( Benny Andersson band) en heeft dus niet stil gezeten. Als dit nu echt de afsluiter is van ABBA is het album een hele mooie zwanenzang geworden en zal nog generaties meegaan net als de rest van het euvre.
- ongeëvenaarde kwaliteitsmuziek
- meesterlijke melodieën en stemmen
- beste groep ooit dit moet in je collectie zitten
Als echte ABBA fan heel blij met dit nieuwe materiaal. Jammer alleen dat ze met de hedendaagse streaming en radio plays, (You Tube views?) waarop de hit-parades tegenwoordig meer gebaseerd zijn, niet meer dat succes hebben wat de verdienen. Dit is nog altijd geniale muziek waar je emoties in voelt waar je kippenvel van krijgt waar je tranen van in je ogen krijgt als je emotioneel (of niet emotioneel) bent en waar je ook altijd wel happy van wordt. De hedendaagse muziek als die van “Blieb Blieb” Bieber of “Kanalje” Kanye West of die “Draak” van een Drake is echt niet onder de magische muziek van ABBA te scharen maar domineert wel de hitlijsten, mogelijk zelfs door het manipuleren van streamen middels oproepen aan hun fan base. De ABBA fans hebben liever de singel, de LP of de CD en streamen niet veel. Jammer want ook in Nederland zou ABBA met de nieuwe nummers een nummer 1 in de Dutch Charts dik hebben verdiend net als in Zwitserland en hun thuIsland Zweden. In de top 40 zijn ze zelfs niet verder gekomen dan de Tipparade hoe dan???? Het album Voyage gaat die eerste plek in meerdere landen zeer zeker wel halen en terecht. Welverdiend na zo’n fantastische come back!
Geschreven bij: Voyage (CD)
- prachtige muziek
- mooie teksten
- volwassen abba soundd
Wat een prachtig album. Een waardig afscheid van mijn muziek helden. Zo 'donker' als The Visitors was, zo licht en 'mature' Voyage is. De B's hebben prachtige nummers afgeleverd en de A's hebben het afgemaakt met hun prachtige stemmen. Ja, ze zijn ouder en hun stemmen zijn iets veranderd maar nog steeds prachtig. Rijp en warm. Voyage is het einde van een geweldige muziekreis.
Geschreven bij: Voyage (CD)
- blijheid
- goede nummers
- lichtpuntje in deze tijd..
ABBA is terug……..en hoe! Nu 3 nummers gehoord….just A Notion trok me gelijk over de streep…gauw gereserveerd. Een fantastisch nummer wat natuurlijk lijkt op de nummers van vroeger want het was al eerder geschreven, maar ik word er heel vrolijk van. Ik zag mensen huilen toen ze dit nummer hoorden op YouTube, zo blij zijn ze…. Ik heb alle hits van vroeger in bezit en met mij velen, altijd fan geweest en nu ik de 60 voorbij ben nog steeds fan…..het voelt als een stukje verlichting in deze crisis toestand in Nederland……ik hoop dat ABBA nog even langer blijft…..
Geschreven bij: Voyage (CD)
Het album is nog niet uit, maar ik geef 'm bij voorbaat al de maximale score. Als ABBA na 40 jaar een nieuw album opneemt -iets dat onmogelijk leek-, moét het wel van topkwaliteit zijn. Anders zou ABBA het nooit uitbrengen. De eerste twee singles krijgen louter positieve recensies, en als deze nummers een opmaat zijn voor de rest van het album, kan het niet anders dan een topplaat worden!
Deze typische ABBA sound Wat hebben we dat gemist De 2 singles zijn Top.. Ik verheug me enorm
Kies gewenste uitvoering
Bestellen en betalen via bol
Inclusief verzendkosten, verstuurd door DVDOutlet.nl
30 dagen bedenktijd en gratis retourneren via mijn bol
Wettelijke garantie via DVDOutlet.nl
- Dit is een datadrager, je mag dit alleen terugsturen als je het niet open hebt gemaakt.













