Zeemeermin jurk Mermaid Prinsessenjurk Maat 116/122 (120) + krans / verkleedjurk verjaardag meisje cadeau Sinterklaas
Wel leverbaar
Productbeschrijving
Verkleed jij je graag als Zeemeermin? Dan is deze Zeemeermin jurk verkleed set + bijpassende bloemenkrans zeker iets voor jou!
Deze Zeemeerminnen jurk is gemaakt in een glanzende stof en bestaat uit een topje + broekje en Zeemeermin staart met elastische taille.
Het topje is voorzien van een leuke Zeemeermin ster, heeft verstelbare schouderbandjes en een strik aan de achterzijde. Hiermee kun je het topje in de goede maat knopen. De bijpassende Zeemeerminnen staart is gemaakt van een mooie schubben stof en heeft een elastische taille.
Zie jij jezelf al wegzwemmen in deze coole Zeemeerminnen set?
Hoort lang te vallen. Samenstelling stof: 100 % polyester.
Wordt geleverd met blauwe bloemenkrans voor in het haar!
Maatadvies
2-3 jaar - kledingmaat 92-98 (100), lengte 57 cm, borst 64 cm, heupen 58 cm
3-4 jaar - kledingmaat 104-110 (110), lengte 61 cm, borst 66 cm, heupen 61 cm
4-5 jaar - kledingmaat 116-122 (120), lengte 66 cm, borst 68 cm, heupen 64 cm
5-6 jaar - kledingmaat 122-128 (130), lengte 72 cm, borst 70 cm, heupen 67 cm
7-8 jaar - kledingmaat 134-140 (140), lengte 75 cm, borst 72 cm, heupen 70 cm
Productspecificaties
Maat & Pasvorm
Materiaal & Wasvoorschrift
Productinformatie
Overige kenmerken
EAN
Productveiligheid
Je vindt dit artikel in
Reviews
- snelle levering
- prijs/kwaliteit
Het jurkje ziet eruit zoals op de foto. Maat valt goed. De etiketten met Aziatische taal hangen er echter nog aan en de kwaliteit laat te wensen over. Aangezien onze dochter erg graag een zeemeermin wilde zijn en er geen tijd was voor een nieuwe jurk hebben we deze wel gehouden. Jammer dat er zo'n prijzen worden gevraagd voor een jurk van deze kwaliteit. Mits een prijsaanpassing zou ik het artikel wel aanraden. Ik begrijp dat er natuurlijk enige winst op moet kunnen gemaakt worden voor de verkoper maar deze prijs lijkt me niet fair als ik vergelijk met bekende Aziatische sites.
- goed
Als pluspunt zou ik zeggen: goed.
- de kroon en staf maken het af
- snel kapot
- prijzig
voor dit geld had ik betere kwaliteit verwacht. Dochtertje is geen wildebras, heeft hem 3x gedragen en er zijn al op verschillende plekken losse naden en rafelige stukjes. Ik raad het niet aan!
- Mooi
- komt overeen met de foto op de afbeelding
- Maat valt kleiner dan verwacht
Mooi pak, maat is klein(maat 116/122 besteld,dochter draagt kledingmaat 110, past nu goed, dus bestel een maat of 2 groter) wel een blije dochter hier!
De stof is redelijk goed. Netjes afgewerkt. Ik vind het goed. Leuke jurk voor de carnaval. Dochterje is ook tevreden. Mijn dochter heeft een maat van 116. Heb een maat groter besteld. We deden het aan zonder rits te gebruiken, redelijk elastich.
- Maat valt normaal
Zeer mooi verkleedpakje! Het valt mooi op maat! Onze dochter had onmiddelijk een blij gezicht! De 'diamant ' op het kleedje begaf het onmiddellijke!










