Complete 3d studio 3.0 boek

Auteur: Forsans
Uitgever: Sybex Uitgeverij
  • 9789051607048
  • 1132 pagina's

3D Studio is een verzameling Engelstalige programma's om driedimensionale objekten te ontwerpen. Krachtige apparatuur en flinke computerervaring zijn vereist. Drie hoofdstukken gaan over het tekenen van tweedimensionale veelhoeken met de 2D Shaper: uitleg, voorbeeld en naslag. Het resultaat kan de computer omzetten in beelden met drie dimensies. Die beelden kunnen vervolgens worden bewerkt met de 3D Lofter. Drie hoofdstukken: voorbeeld, vervormingen en naslag. Met de 3D Editor kunnen beelden worden samengevoegd tot scènes. Daaraan zijn 5 hoofdstukken gewijd. Daarna volgen nog enkele hoofdstukken over het werken met textures (bijvoorbeeld een getekend objekt voorzien van een houtlaag) en het maken van animaties. Er zijn 1132 pagina's en om het boek handelbaar te houden heeft de uitgever gekozen voor een dunne papiersoort die helaas sterk doorschijnt. Bij het boek hoort een CD-ROM waarop voorbeelden in alle stadia staan die in het boek worden besproken. De lezer kan ze gebruiken om de voorbeelden mee te doen. Veel doen is zeker nodig bij een moeilijk programma als 3D Studio. De uitleg in het boek is to-the-point en er zijn veel afbeeldingen ter verduidelijking.
(Biblion recensie, Andree Hollander.)

1
1132 pagina's

Forsans
Sybex Uitgeverij

9789051607048

17 44
*Perfecte staat//CDROM ONTBREEKT *Nette verzending binnen 24 uur *Rook-en wierook vrij//Al onze poststukken die door de brievenbus kunnen worden dezelfde dag nog aangeboden bij PostNL. //Het verzenden van de pakketten geschiedt via DHL. Twee keer in de week worden de pakketjes weggebracht, namelijk op dinsdag en vrijdag. //Heeft u het artikel met spoed nodig? Laat het ons weten, wij doen dan onze uiterste best om u het artikel zo snel mogelijk in huis te laten hebben. //Bij een pakketbestelling krijgt u direct een DHL Track en Trace code. U kunt hierop precies zien waar uw pakket blijft. //Wij zijn na het afgeven van het poststuk bij PostNL en DHL niet meer verantwoordelijk voor de levertijd. //Voor vragen en verzoekjes kunt u ons altijd mailen, graag zelfs!
Verkoop door partner van bol.com Mani Boeken-Netjes&Snel