E-boek in makkelijke taal - Niks EBOOK Tooltip in makkelijke taal

  • Nederlands
  • E-book
  • 9789086965311
  • oktober 2018
  • Adobe ePub
Alle productspecificaties
  • bol.com Kobo LeesappEbooks lezen is heel makkelijk. Na aankoop zijn ze direct beschikbaar op je Kobo e-reader en op je smartphone of tablet met de gratis bol.com Kobo app.

Productbeschrijving

Is lezen niet jouw sterkste kant? Dan is dit e-boek speciaal voor jou!


Na zijn scheiding gaat het steeds slechter met Nik. Hij dreigt zijn baan te verliezen. En zijn zoon wil niets meer met hem te maken hebben. In een dronken bui gaat Nik in op een vaag mailtje uit China. Wat een frisse start moest zijn, blijkt het begin van een nachtmerrie ...


Kom op, Nik, zeg ik tegen mezelf. Nog even, en dan heb je die deal. Een nieuwe start. Maar die mannen… hoe ze naar me kijken… er is iets. Mijn benen worden slapper. Mijn ogen draaien. Hoor ik mijn naam? Iemand pakt mijn hand. Stopt er wat in. Geritsel van papier. Dan niets meer.


Niks maakt deel uit van de reeks "e-boeken in makkelijke taal': makkelijk te lezen verhalen voor op je smartphone, tablet, laptop of e-reader. Speciaal voor jongeren en volwassenen die nog niet zo makkelijk lezen.

Productspecificaties

Inhoud

Taal
Nederlands
Bindwijze
E-book
Verschijningsdatum
oktober 2018
Ebook formaat
Adobe ePub

Lees mogelijkheden

Lees dit ebook op
Desktop (Mac en Windows) | Kobo e-reader | Android (smartphone en tablet) | iOS (smartphone en tablet) | Windows (smartphone en tablet) | Overige e-reader

EAN

EAN
9789086965311

Je vindt dit artikel in

Categorieën
Nog geen reviews
Bindwijze: E-book
9 50
Direct beschikbaar
Verkoop door bol.com
Ebook
Wat je kan verwachten:
  • Gratis verzending door bol.com vanaf 20 euro
  • 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren
  • Dag en nacht klantenservice