Sony PlayStation Vita Wifi + Fifa Football Voucher + 4GB Memory Card

• PlayStation Vita

Productbeschrijving

PS Vita is het draagbare entertainmentsysteem van de toekomst. De naam is ontleend aan het Latijnse woord voor leven en is de meest toepasselijke naam voor het draagbare entertainmentsysteem van de toekomst. Dit systeem maakt namelijk een revolutionaire combinatie van veelzijdig gamen en sociale verbindingen mogelijk in de context van het echte leven.

Inhoud van het bundel

PlayStation Vita WiFi FIFA Football Voucher 4GB Memory Card

Let op: Voor je PS Vita heb je altijd een geheugen-kaart nodig om je updates, savegames, muziek en/of foto's op weg te schrijven. De geheugen-kaartjes zijn te krijgen in 4, 8, 16 of 32GB. Bijna alle PS Vita games maken gebruik van deze opslag & update functie, zonder geheugenkaart starten je games niet op!

Vernieuwde besturing en connectiviteit

PS Vita heeft een prachtig OLED-multi-touchscherm (organische lichtemitterende diode) van 5 inch aan de voorzijde en een uniek multi-touchpad aan de achterzijde. Dankzij het touchscreen aan de voorzijde en het achter touchpad biedt PS Vita nieuwe gameplaymogelijkheden die nog nooit eerder op dergelijke systemen zijn vertoond. Gebruikers kunnen in een soort driedimensionale beweging rechtstreeks communiceren met de games door middel van aanrakende, grijpende, tracerende, trekkende en duwende vingerbewegingen. PS Vita beschikt over twee analoge joysticks, zodat veel meer gamegenres voor draagbare ervaring geschikt zijn. Denk hierbij aan shooters, actietitels en vechtgames. Dankzij zowel een draadloze als 3G-netwerkconnectiviteit en allerlei toepassingen biedt PS Vita eindeloze mogelijkheden voor gebruikers om overal met vriend(inn)en af te spreken, te verbinden, te ontdekken, te delen en te spelen.

FIFA Football

EA Sports FIFA Soccer is de eerste echte next generation voetbalgame die je altijd bij je kunt dragen. Vernieuwende besturing, high definition graphics en spelfuncties die je nog nooit eerder op een draagbare spelcomputer hebt gezien. FIFA Soccer biedt alles wat je van een echte FIFA-game verwacht. Het spel zit vol competitie met de beste voetballers ter wereld. Je kunt elf tegen elf spelen, online tegen elkaar, de Be A Pro-spelfunctie is terug en vijftig competities van over de gehele wereld zitten in het spel. Bovendien kan je de carrière van jou als speler of als coach eigenhandig beleven! Dankzij de nieuwe interface van de Playstation Vita is het mogelijk te passen, schieten en vrije trappen te nemen door het aanraakscherm te bedienen. Deze besturing is echter optioneel, dus je mag altijd gebruikmaken van de gebruikelijke joysticks. FIFA Soccer bevat, net als FIFA 12, vernieuwing in de manier waarop spelers op elkaar reageren. Botsingen tussen spelers en de strijd om de bal is nog nooit zo lekker in een spel verwerkt. Bovendien is de bal vrijer dan ooit en kan deze met elk schot de keeper verrassen. Goed verdedigen, afwachten en plotseling toehappen, is dus van een groot belang!

Game platform
PlayStation Vita
MPN (Manufacturer Part Number)