Sony Playstation Vita Wifi + LittleBigPlanet Voucher + 4GB Memory Card Zwart

• PlayStation Vita

Productbeschrijving

PS Vita is het draagbare entertainmentsysteem van de toekomst. De naam is ontleend aan het Latijnse woord voor leven en is de meest toepasselijke naam voor het draagbare entertainmentsysteem van de toekomst. Dit systeem maakt namelijk een revolutionaire combinatie van veelzijdig gamen en sociale verbindingen mogelijk in de context van het echte leven.

Inhoud van het bundel

PlayStation Vita WiFi Little Big Planet Voucher 4GB Memory Card Oplader Let op: Voor je PS Vita heb je altijd een geheugen-kaart nodig om je updates, savegames, muziek en/of foto's op weg te schrijven. De geheugen-kaartjes zijn te krijgen in 4, 8, 16 of 32GB. Bijna alle PS Vita games maken gebruik van deze opslag & update functie, zonder geheugenkaart starten je games niet op!

Vernieuwde besturing en connectiviteit

PS Vita heeft een prachtig OLED-multi-touchscherm (organische lichtemitterende diode) van 5 inch aan de voorzijde en een uniek multi-touchpad aan de achterzijde. Dankzij het touchscreen aan de voorzijde en het achter touchpad biedt PS Vita nieuwe gameplaymogelijkheden die nog nooit eerder op dergelijke systemen zijn vertoond. Gebruikers kunnen in een soort driedimensionale beweging rechtstreeks communiceren met de games door middel van aanrakende, grijpende, tracerende, trekkende en duwende vingerbewegingen. PS Vita beschikt over twee analoge joysticks, zodat veel meer gamegenres voor draagbare ervaring geschikt zijn. Denk hierbij aan shooters, actietitels en vechtgames. Dankzij zowel een draadloze als 3G-netwerkconnectiviteit en allerlei toepassingen biedt PS Vita eindeloze mogelijkheden voor gebruikers om overal met vriend(inn)en af te spreken, te verbinden, te ontdekken, te delen en te spelen.

Little Big Planet

Neem Sackboy mee op een avontuur dat aan je eigen fantasie is ontsproten. Ga op verkenningstocht in een grappige wereld boordevol klassieke LittleBigPlanet-platformongein en innovatieve, op aanraking gebaseerde minigames. Maak je de spiksplinternieuwe en gebruiksvriendelijke tools eigen om je eigen unieke, op aanraking gebaseerde game te creëren. Blaas de LittleBigPlanet-community van de sokken door je meesterwerken via PlayStation Network met PS Vita-fans te delen.

Aantal Spelers: 1 - 4

Merk
Sony