Voorbeeld Allochtoon - Persoonlijk succes is een keuze

• 9789082387407
  • 240 pagina's

Het Voorbeeld Allochtoon succesboek. Welke keuzes je kan maken voor meer persoonlijk succes en geluk in het leven. Een traditioneel boek over succes en leiderschap maar dan met een allochtone verhaal.

In 1997 kwam George Arakel op 10-jarige leeftijd samen met zijn moeder en zus als asielzoeker naar Nederland. Toen ze in 2000 met een verblijfsvergunning op zak verhuisden naar Stadskanaal, kreeg George te maken met ernstige vormen van racisme en belandde hij vrijwel direct in het straatleven. Op zijn 18e moest hij voor de rechter verschijnen. Dat was het moment in zijn leven dat hij besloot om het roer om te gooien en zijn leven te veranderen.

In dit boek vertelt George hoe het voor hem is om als allochtoon in de Nederlandse samenleving zijn ambities na te jagen en geeft hij tips hoe ook anderen hun persoonlijk succes kunnen behalen, hun ambities achterna kunnen gaan en hun dromen waar kunnen maken. Hij beschrijft de keuzes die hij vanaf zijn 18e heeft gemaakt. Keuzes die hem het succes brachten dat hij nu heeft en waardoor hij de landelijke Voorbeeld Allochtoon werd.

“George laat met dit boek heel duidelijk zien dat je met niets iets kunt bereiken. Hij geeft heel goed aan dat je heel veel dingen anders kunt doen. Een houding van niet zeuren en het beste uit jezelf halen. Het is een mooi boek om mee te beginnen.” – Omar Munie

240

George Arakel

148 mm
1 cm
400 g

9789082387407

2
0
0
0
0
  • Een erg motiverend boek voor de nieuwe generatie jongeren

• makkelijk leesbaar
    • hedendaags

Dit is een erg motiverend boek met daarin talloze handvatten voor de jongere van nu om niet bij de pakken neer te gaan zitten maar te beseffen dat je je eigen succes zelf in de hand hebt. Het boek leest makkelijk weg en is geschreven in een manier die elke jongere zal aanspreken. De auteur is openhartig over zijn leven en dat maakt het makkelijker om te beseffen dat zijn persoonlijk succes geen geluk is, maar een optelsom van hard werken aan je droom met veel doorzettingsvermogen en 100% motivatie. En door het lezen van dit boek wordt het duidelijk dat iedereen dit kan. Kortom, een soort handleiding naar persoonlijk succes!

1
    0
  • Motivatie boost

• motiverend

Het boek is heel toegankelijk geschreven. Elk hoofdstuk biedt motivatie en praktische tips die je helpen om je hart te volgen, doelen te behalen en succesvol te zijn in het leven. George laat zien hoe je in deze wereld stap voor stap kunt bouwen aan je toekomst als je 100% ervoor gaat en alles wat je tot je beschikking hebt (jezelf, je tijd, mensen om je heen, internet en meer) inzet. Elke dag weer. Het is zeker een aanrader voor iedereen die zijn/hart wil volgen, maar denkt dat het onmogelijk is.

0
    1

De prijs van dit product is 24 euro en 90 cent.