Dog Smart Composite

Productbeschrijving

OMSCHRIJVING: De Dog Smart is ideaal om de training van je huisdier mee te beginnen. Spelen met de Dog Smart is als verstoppertje spelen met je huisdier. De uitdaging voor je huisdier is om de brokjes te vinden die je onder de botjes hebt verstopt. Lukt het je huisdier om het lekkers te vinden, prijs hem dan uitbundig. Hierdoor stimuleer je hem nog meer. Een beetje helpen bij het spel mag altijd!
GEBRUIK: Laat je huisdier zitten en laat hem zien waar je de brokjes verstopt. Pas na jouw toestemming mag hij beginnen met zoeken. Stop als het te wild gaat en begin vervolgens opnieuw. Je kunt een aantal botjes weglaten om duidelijk te laten zien waar het lekkers zit. Ook kun je de botjes los op de uitsparingen leggen om het spel makkelijker te maken voor je huisdier. Helpen mag; de bedoeling is om samen lol te hebben! Je zult versteld staan hoe slim je huisdier is. De Dog Smart kan zowel binnen- als buitenshuis gebruikt worden. Het spel is bedoeld om samen te spelen en niet om je huisdier alleen mee te laten. Berg na afloop het spel altijd op voor de volgende keer.

SPEL TIPS: De huisdierenspellen zijn een uitdaging voor elk huisdierenbrein. Door de mentale uitdaging helpen spellen tegen verveling en verminderen negatief gedrag, zoals het slopen en stukbijten van spullen. Speel samen met je huisdier en leer hem om niet op het spel kauwen of om ermee te gooien. Geef duidelijke instructies om je huisdier te helpen hoe met het spel om te gaan. Dit is een belangrijk onderdeel van het leerproces. Samen spelen geeft de meeste lol.

VERSCHILLEND VOER: De Dog Smart is ook zeer geschikt om een snack in uit te delen. Zowel natte als droge snoepjes kunnen in de uitsparingen van het spel verstopt worden. Ook kun je nat voer in de uitsparingen doen. Plaats het spel vervolgens in de vriezer en biedt het spel aan op een warme zomerdag. Nu kan hij het voer als een ijsje eruit likken. Uitdagend en verfrissend!

SCHOONMAAKTIPS: Om het spel van je huisdier schoon en fris te houden adviseren wij om stromend warm water met een milde zeep te gebruiken. Spoel hierna het spel goed af met schoon water.

0700603673365
Kleur
Oranje
Materiaal
Hout
Leeftijd dier
Elke levensfase
Maat
One size

Type dier

Type dier
Hond

Afmetingen & gewicht

28 cm
0 cm
6 cm
Product gewicht
484 g

Aantal stuks in verpakking
1 stuk(s)
App vereist voor volledige functionaliteit
Drijvend
Kan zelfstandig met internet verbinden
Ondersteuning met updates
Niet van toepassing
Type dierenspeelgoed
Intelligentie
Verkoelende werking
238 mm
68 mm
262 mm
0.62 kg

0700603673365

Materiaal
Hout
Kleur
Oranje

0
0
1
0
0
  • Denksport of speelgoed?

• stevig materiaal
    • veilig

Het is een stevig artikel al lijkt onze hond het concept nog niet echt te snappen. De eerste keren ging hij vooral aan de haal met de doppen want dat leek leuk speelgoed. Nu gaat hij voor de snoepjes door brute kracht uit te oefenen ipv van echt te zoeken.

0
    1

Aantal stuks in verpakking : 1