• Maximale polsomtrek: 220 mm
  • Materiaal: RVS
  • Vlindersluiting Tooltip

Productbeschrijving

Watchbands-shop.nl

RVS zilver metalen bandje / armband voor de Fitbit Blaze polsband met vlindersluiting

Fitbit Blaze polsband. RVS zilver bandje voor Fitbit Blaze polsband. Dit stijlvolle RVS zilver metalen Fitbit Blaze / armband is geschikt voor alle Fitbit Blaze modellen met een grootte van 22mm. Het bandje wat voor de Fitbit Blaze is vervaardigd uit roestvrij staal, wat betekent dat deze wearable weer- en zweetbestendig is. Dit RVS zilver metalen bandje beschikt over een vlindersluiting. Hierdoor kun je gemakkelijk het bandje om of van de pols doen. Daarbij beschikt deze Metalen Armband over geïntegreerde adapters die naadloos aansluiten op de Fitbit Blaze. Dit RVS zilver metalen bandje biedt jouw Fitbit Blaze polsband nog meer attitude en is een prachtige toevoeging voor bij jouw outfit.

Specificaties van deze RVS zilver metalen bandje / armband voor de Fitbit Blaze

Kleur: zilver

Model: 22mm

Afmeting: 170-220mm

Materiaal: RVS

Sluiting: vlindersluiting

Geschikt voor model: Fitbit Blaze

verpakkingsinhoud: RVS zilver metalen bandje / armband voor de Fitbit Blaze.

*Gelieve op te letten dat dit geen originele bandjes zijn (third party).

Basisinformatie

7433655024030

Geschikt voor merk
Fitbit
Geschikt voor onderwater
Geschikt voor type apparaat
Smartwatch
Kleur
Zilver
Materiaal
RVS
Type horlogesluiting
Vlindersluiting
19 g
Maat
One size
Nikkelvrij

Verpakking

0.22 cm
0.02 cm
2.20 cm
Verpakkingsinhoud
RVS zilver metalen bandje / armband voor de Fitbit Blaze polsband met vlindersluiting Fitbit Blaze polsband. RVS zilver bandje voor Fitbit Blaze polsband. Dit stijlvolle RVS zilver metalen Fitbit Blaze / armband is geschikt voor alle Fitbit Blaze modellen met een grootte van 22mm. Het bandje wat voor de Fitbit Blaze is vervaardigd uit roestvrij staal, wat betekent dat deze wearable weer- en zweetbestendig is. Dit RVS zilver metalen bandje beschikt over een vlindersluiting. Hierdoor kun je gemakkelijk het bandje om of van de pols doen. Daarbij beschikt deze Metalen Armband over geïntegreerde adapters die naadloos aansluiten op de Fitbit Blaze. Dit RVS zilver metalen bandje biedt jouw Fitbit Blaze polsband nog meer attitude en is een prachtige toevoeging voor bij jouw outfit. Specificaties van deze RVS zilver metalen bandje / armband voor de Fitbit Blaze Kleur: zilver Model: 22mm Afmeting: 170-220mm Materiaal: RVS Sluiting: vlindersluiting Geschikt voor model: Fitbit Blaze verpakkingsinhoud: RVS zilver metalen bandje / armband voor de Fitbit Blaze. *Gelieve op te letten dat dit geen originele bandjes zijn (third party). Welkom op onze website watchbands-shop.nl (https://www.watchbands-shop.nl/). Wij zijn gespecialiseerd in het verkopen van third party horloge bandjes tegen zeer scherpe prijzen. De producten op onze website zijn niet van het originele merk maar van ons eigen huismerk en zeer geschikt voor de originele Apple Watch, Samsung Gear en Fitbit Blaze polsband. Onze bandjes zijn van hoogwaardige kwaliteit en zeer stylish, geschikt voor elk outfit en bijbehorende gelegenheid van casual tot sport. Onze bandjes worden aangeboden in leer, silicone, nylon & staal, kortom voor ieder wat wils en zo kun je snel een andere look geven aan je Smart Watch. Onderstaand kunt u de verscheidenheid van merken Watch bands zien welke wij online aanbieden aan onze klanten. Apple Watch bandjes Wil je een nieuwe kleuren Apple Watch bandjes of wil je nu wel eens een leren bandje voor een meer “chique” look, dan ben je bij ons aan het goede adres. Alle kleuren en verschillende materialen Apple Watch bandjes zijn op onze website te verkrijgen Tevens hebben wij de verschillende soorten Apple Watch bandjes verkrijgbaar in de maten 38 mm, 40 mm 42 mm en 44mm. Samsung Gear bandjes Naast de Apple watch bandjes zijn wij ook gespecialiseerd in het verkopen van Samsung Gear S3 bandjes (https://www.watchbands-shop.nl/product-categorie/smartwatch-bandjes/samsung-gear-1/samsung-gear-s3-1/), Samsung Gear S2 bandjes en Samsung Gear sport (https://www.watchbands-shop.nl/product-categorie/smartwatch-bandjes/samsung-gear-1/samsung-gear-sport/) Samsung Galaxy Watch (https://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-watch/) bandjes en Samsung Galaxy Watch bandjes . De bandjes zijn makkelijk te verwisselen, kijk dus snel welke kleur bandje het beste past bij je sport outfit! Tevens zijn de bandjes gemakkelijk schoon te maken met lauw warm kraan water na het sporten. FitBit bandjes We hebben we een ruim assortiment bandjes voor de FitBit op onze webshop. Denk aan bandjes voor de FitBit Alta (https://www.watchbands-shop.nl/product-categorie/smartwatch-bandjes/fitbit/fitbit-alta/), Fitbit Blaze (https://www.watchbands-shop.nl/product-categorie/smartwatch-bandjes/fitbit/fitbit-blaze/), FitBit Charge 2 (https://www.watchbands-shop.nl/product-categorie/smartwatch-bandjes/fitbit/fitbit-charge-2/), Fitbit Charge 3 bandje (https://www.fitbit.com/) FitBit Ionic (https://www.watchbands-shop.nl/product-categorie/smartwatch-bandjes/fitbit/fitbit-ionic/) FitBit Versa (https://www.watchbands-shop.nl/product-categorie/smartwatch-bandjes/fitbit/fitbit-versa/). Het wordt nu nog leuker om je performance te meten met de FitBit door de look van je Fitbit Blaze polsband snel te veranderen met een nieuw bandje. Overige accessoires Naast Fitbit Blaze polsband verkopen wij tevens telefoonhoesjes

Adres verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU
Chocoladesweg 6,1381DA te Weesp
E-mailadres verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU