Zoete wonderen Ebook Tooltip De rozen van Beekbrugge 2

• 9789402538175
  • 04 december 2018
  • 259 pagina's
  • EPUB met digitaal watermerk

Wilma Hollander

Wilma Hollander, auteur en vertaalster van romantische boeken, kondigde op haar tiende jaar al aan dat ze ooit een boek zou schrijven. Ze houdt van reizen, dansen en countrymuziek, en vindt genieten van iedere dag - op de liefde na - het belangrijkste wat er is. Eind jaren negentig verscheen haar eerste korte damesroman en sindsdien is haar pen niet meer te stoppen. In 2005 verruilde ze haar organisatiebureau voor dans, muziek en taal in Twente voor een fulltime schrijversbestaan op het romantische Griekse schiereiland Pilion. Blauwe luchten, paradijselijke strandjes en verre oorden dienen dan ook vaak als achtergrond voor haar vrolijke eigentijdse liefdesromans en korte verhalen.

De rozen van BeekbruggeMaak kennis met De rozen van Beekbrugge: drie beste vriendinnen, die met hun romantische avonturen aardig wat opschudding veroorzaken!Deel 2Jason en Diette, dat zijn de grote liefdes van Lotte Nijboer. Meer dan haar katten heeft ze niet nodig. Bovendien heeft ze het met haar tearoom, de Yellow Rose, veel te druk om te daten. Maar ja, maak dat haar zussen wijs; die vinden dat ze nodig aan de man moet. Geen wonder dat Lotte enorm opziet tegen het familieweekend op Ameland! Wanneer ook nog blijkt dat ze een hotelkamer moet delen met haar kleine nichtjes, is de maat vol. Voor ze het weet, heeft ze een vriendje verzonnen...Maar waar haalt ze zo snel een nepvriend vandaan? Het antwoord bevindt zich één deur verder: haar nieuwe buurman, Nick Bentvoort, blijkt bereid met haar mee te gaan naar Ameland. Heel fijn, ware het niet dat hij ongelooflijk arrogant en vervelend is! Het moet gezegd, de knappe Nick speelt zijn rol van vriend uitstekend. Zo goed zelfs, dat Lotte zich afvraagt of zijn nepkussen wel zo nep zijn. De vlinders die zij voelt, zijn in elk geval levensecht! Alleen, waarom doet hij na het weekend ineens zo afstandelijk?

04 december 2018
259
EPUB met digitaal watermerk

Wilma Hollander
Harlequin

1

9789402538175

4
1
0
0
0
  • wonderen??

• dicht bij de werkelijkheid
    • duidelijk geschreven
    • krachtig verhaal
    • duidelijk geschreven
    • krachtig verhaal

Dit boek is Wilma op de toppen van haar creativiteit. Een echt meesterwerk. Heb je nog nooit een boek gelezen van Wilma, dan is dit een prachtig boek om uitgebreid van te genieten. Deel 1 was al prachtig en op heel hoogniveau, en dan deel twee weer hoog niveau en eigenlijk nog hoger dan hoog. Je snapt echt niet waar iemand zoveel creativiteit vandaan haalt, zonder te overdrijven of zo te fantaseren dat je denkt , nou is het een sprookjesboek geworden. Dit boek beschrijft de realiteit van het bestaan op een eerlijke, heldere manier. het leest in 1 adem uit en het enige wat ik nu denk is, hoe voerbrug ik de 10 maanden naar deel 3. Wat er daarna komt blijft weer een echt Wilma-mysterie. Eerst maar eens deze maanden overbrugeen

1
    0
  • Goed

Wat ik goed vind aan dit artikel: fantasierijk.

0
    0
  • Heerlijk lezen

Een heel gaaf fijn lezend boek. Ik heb genoten!!!

0
    0
  • romantisch, spannend en ontroerend

Zelden vind je een verhaal dat tegelijk romantisch, spannend, grappig en ontroerend is. Zoete wonderen is dat allemaal! Elke keer dat je het boek openslaat, verdwijn je in de heerlijke wereld van Beekbrugge en leef je volop mee met alle (romantische) wederwaardigheden van de inwoners. In dit tweede deel gaat het over Emma, eigenaresse van de tearoom Yellow Rose, die voor een familieweekend een nepvriend nodig heeft. Ze vraagt of Nick Bentvoort, haar norse buurman, die rol wil waarnemen. Het begin van heel veel verwarring en romantiek!

0
    0
  • Heerlijk boek