Een magisch kerstfeest in Twin Bridges

• 9789463988506
  • 08 februari 2023
  • 120 pagina's

Voor de inwoners van het slaperige stadje Twin Bridges wordt Kerstmis dit jaar een feest dat ze niet snel zullen vergeten. June is hoogzwanger, Abby wordt door Blake verrast met iets wat ze nooit had gedacht te zullen krijgen en Duke is er dan weliswaar nog niet in geslaagd zwanger te raken, maar krijgt wel een ander cadeau dat ze waardeert en koestert. En Becky? Die ziet eindelijk haar grootste wens uitkomen... al is het dan anders dan ze had verwacht. Laat je wederom meevoeren naar Montana, waar oude bekenden met elkaar de kerstgedachte in ere houden en de liefde hoogtij viert. ‘Een magisch kerstfeest in Twin Bridges’ is het directe vervolg op ‘Het hart van een cowboy’.

08 februari 2023
120

Debra Eliza Mane
Dutch Venture Publishing

1
135 mm
12 mm
135 mm
12 mm
173 g

9789463988506

0
2
0
0
0
  • een heerlijk kerstverhaal

• romantisch
    • spannend randje

En we zijn weer terug in Twin Bridges! En deze keer gaan we een kerst vieren zonder bruiloften. Gewoon zoals Kerst bedoeld is. De mannen nemen een grote kerstboom mee, het sneeuwt, de koekjes liggen al in de oven en alles lijkt van een leien dakje te gaan ware het niet dat er in het leven van sommige personen nog iets mist, zou het goedkomen met kerst?
    In een magisch kerstfeest zit de sfeer er goed in, iedereen heeft er zin in en doet een deel van de voorbereidingen. Iedereen komt ook met zijn of haar aandeel in het verhaal en er worden veel herinneringen opgehaald van anekdotes uit de zadelkamer tot de dubbele bruiloft die vorig jaar kerst gevierd werd. Dat maakt van dit deel een leuk deel voor tussendoor. Toch bedacht Debra Eliza Mane weer iets waarmee ze de lezer op scherp zet en ze maakt van dit kerstsprookje een mooie roman met een spannend randje. Dat heeft ze in iets meer dan 100 pagina’s mooi voor elkaar gekregen! Op de een of andere manier is het verhaal mooi afgerond maar het laat nog genoeg losse eindjes voor de lezer liggen zodat die popelt om terug te keren naar deze bijzondere familie. En…we weten eindelijk hoe oud Candice is

0
    0
  • Een magisch kerstfeest

De kerst staat voor de deur in Twin Bridges. Dit keer staat er geen bruiloft voor de deur, maar kijkt de familie uit naar de geboorte van het kind van Jack en Jane. Maar voor het zover is, moeten er nog veel voorbereidingen voor het gezamenlijke kerstfeest geregeld worden.
    De mannen houden de dieren in de gaten, nu de sneeuw aanhoudend valt en nemen nog een mooie kerstboom mee. Toch is het niet voor iedereen een vrolijke kerst. Candice mist haar dochter en besluit contact met haar op te nemen. Wat blijkt, haar dochter heeft hulp nodig en de mannen gaan voor het kerstmaal mee om haar op te halen. Uiteindelijk levert dit een mooie ontmoeting op en blijken Candice en Becky toch meer connectie te hebben dan ze ooit hadden kunnen vermoeden. Voor Abby staat er een leuke onverwachte verrassing te wachten en probeert Duke anders te kijken naar haar wens om zwanger te raken. Hoe zullen de bewoners uiteindelijk dit jaar hun kerst gaan vieren na al deze ontwikkelingen?
    Debra Eliza Mane heeft met dit kerstverhaal de lezer verder laten kennismaken met de personages. Leuk om te zien hoe ze zich ontwikkelingen onderling, maar ook met de problemen waar ze tegenaan lopen. Eenieder blijft groeien en ik heb tijdens het lezen het gevoel dat ik onderdeel van de groep ben.
    Ondanks dat het verhaal niet al te lang is, zorgt het geheel er wel voor dat je geniet. Zodra ik begon te lezen, waande ik mij weer op het platteland en zag ik het geheel weer voor me. Dit is echt zo’n serie die je gelijk weer oppakt en weet waar het verhaal was gebleven.
    Een magisch kerstfeest in Twin Bridges is een heerlijk verhaal voor kerst en past goed binnen deze serie. Het zorgt voor het ultieme kerstgevoel en het open eind zorgt ervoor dat ik enorm uitkijk naar het vervolg. Ik hoop dat ik niet al te lang hoef te wachten. Want één ding is zeker, de verhalen over Twin Bridges en haar inwoners zijn nog lang niet klaar

0
    0