Die Geheimnisse des Brückenorakels: Himmelsauge Ebook Tooltip Roman

Afbeeldingen

Inkijkexemplaar

Artikel vergelijken

  • 9783426559550
  • 02 december 2009
  • Adobe ePub
Alle productspecificaties
  • Je leest ebooks gemakkelijk op je Kobo e-reader, of op je smartphone of tablet met de bol.com Kobo app. Let op! Ebooks kunnen niet geannuleerd of geretourneerd worden.

Productbeschrijving

'Lauf so schnell du kannst – du bist nicht mehr sicher in der Welt der Sterblichen!' In einem Londoner Krankenhaus kommt ein Junge ohne Gedächtnis zu sich. Den Ärzten ist er unheimlich, denn er hat einen schweren Unfall überlebt – und nun heilen die Verletzungen mit übernatürlicher Geschwindigkeit. Doch diese Gabe nutzt ihm wenig, als er kurze Zeit später auf der Flucht vor einem mächtigen Gegner ist, der alles daransetzt, ihn in seine wahre Heimatwelt zurückzubringen, aus der er geflohen ist. Doch zum Glück ist der Junge nicht ganz allein: Hilfe bekommt er von Hannah, einem ganz normalen Mädchen, und den im Verborgenen lebenden magischen Bewohnern von London …

Productspecificaties

Inhoud

Oorspronkelijke releasedatum
02 december 2009
Ebook Formaat
Adobe ePub

Betrokkenen

Hoofdauteur
Melissa Fairchild
Hoofduitgeverij
Knaur Ebook

Vertaling

Eerste Vertaler
Karin Dufner

Overige kenmerken

Editie
1

EAN

EAN
9783426559550

Je vindt dit artikel in

Categorieën
Nog geen reviews

Kies gewenste uitvoering

Kies je bindwijze (2)

Prijsinformatie en bestellen

Niet leverbaar

Ontvang eenmalig een mail of notificatie via de bol app zodra dit artikel weer leverbaar is.

Houd er rekening mee dat het artikel niet altijd weer terug op voorraad komt.

Lijst met gekozen artikelen om te vergelijken

Vergelijk artikelen