Der Engel von Grosny Tschetschenien und seine Kinder

Afbeeldingen

Artikel vergelijken

  • Duits
  • Bindwijze overig
  • 9783100725240
  • 407 pagina's
Alle productspecificaties

Samenvatting

Nur vier Flugstunden von uns entfernt liegt eine vergessene Welt von Krieg und Terror: Tschetschenien. Jeder Zehnte wurde umgebracht, die überlebenden Männer verstecken sich oder leisten weiter Widerstand. Die Frauen kämpfen um das Überleben. Doch am härtesten trifft es die Kinder. Allein und auf sich gestellt, kämpfen sie völlig verwahrlost in den Ruinen Grosnys um ihre Existenz. Sie, die die Zukunft sein sollten, sind die größten Opfer. Wir treffen Abdul, einen Kriegswaisen, der seine Schwester der Ehre wegen töten muss. Oder den zwölfjährigen Shamil, der sich nur spüren kann, wenn er Hunden den Schädel einschlägt. An ihren Schicksalen wird deutlich, wie Krieg eine Gesellschaft brutalisiert und zerrüttet.

Productspecificaties

Inhoud

Taal
de
Bindwijze
Bindwijze overig
Aantal pagina's
407
Illustraties
Nee

Betrokkenen

Hoofdauteur
Åsne Seierstad
Hoofduitgeverij
Fischer, S.

Vertaling

Eerste Vertaler
Lothar Schneider
Originele titel
De Krenkede

Overige kenmerken

Product breedte
139 mm
Product hoogte
37 mm
Product lengte
214 mm
Studieboek
Nee
Verpakking breedte
139 mm
Verpakking hoogte
37 mm
Verpakking lengte
214 mm
Verpakkingsgewicht
551 g

EAN

EAN
9783100725240

Je vindt dit artikel in

Taal
Duits
Boek, ebook of luisterboek?
Boek
Beschikbaarheid
Leverbaar
Studieboek of algemeen
Algemene boeken
Nog geen reviews

Kies gewenste uitvoering

Bindwijze : Bindwijze overig

Prijsinformatie en bestellen

De prijs van dit product is 22 euro en 99 cent.
Uiterlijk 7 mei in huis
Verkoop door bol
  • Prijs inclusief verzendkosten, verstuurd door bol
  • Ophalen bij een bol afhaalpunt mogelijk
  • 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren
  • Dag en nacht klantenservice

Lijst met gekozen artikelen om te vergelijken

Vergelijk artikelen