Dr. Oetker Cakevorm siliconen - 24 cm
Wel leverbaar

Productbeschrijving
Productspecificaties
Productinformatie
Geschikt voor
Afmetingen & gewicht
Productinformatie
Fabrieksgarantie
Informatie over de fabrikant
Overige kenmerken
EAN
Productveiligheid
Je vindt dit artikel in
Documenten
Reviews
- handig in gebruik
- Fraai design
- Goede kwaliteit
- handig schoon te maken
Inmiddels heb ik 2 cakes gebakken met deze vorm. Hij is erg goed bevallen. De cake was er heel gemakkelijk uit te halen en de vorm is gemakkelijk schoon te maken. Er paste erg veel beslag in; een "3x300-recept" past nog prima in de vorm.(300gr bloem, 300gr suiker en 300gr boter met 300:50=6 eieren). Een aanrader.
- handig in gebruik
- Fraai design
vANWEGE HET MATERIAAL LOPEN DE ZIJKANTEN EEN BEETJE UIT, EEN CAKE IS DUS IN HET MIDDEN BREDER, OOGT EEN BEETJE VREEMD VERDER PRIMA, PRODUKT KOMT ALTIJD HEEL UIT DE VORM, NIETS BLIJFT PLAKKEN
- Fraai design
- Goede kwaliteit
- Onhandig in gebruik
Cake komt perfect los uit de vorm, echter de vorm zakt wat uit als het beslag in de vorm zit, waardoor de cake in het midden breder wordt dan aan de uiteinden.
- handig in gebruik
- Fraai design
- Goede kwaliteit
Bananenbrood met amandelmeel en zonder vet is favoriet. Die komen dus niet heel uit een gewoon bakblik. Eureka! Deze zijn geweldig. Zelfs geen kokosolie nodig om in te vetten. Gewoon mengsel erin, in de oven, af laten koelen et voila... altijd een prachtig resultaat.
- handig in gebruik
- deeg plak niet aan de vorm
het is een heel gemakkelijke vorm en gemakkelijk om schoon te maken. ook na een aantal keer te gebruiken blijft hij gemakkelijk in onderhoud en blijft het deeg niet plakken aan de vorm
- gemakkelijk te reinigen
- vervormd tijdens gebruik
Ben niet onder de indruk van hoe makkelijk deze vorm VERvormt tijdens het bakken. Inhoud komt makkelijk uit als het gebakken is maar ziet er niet mooi uit omdat het véél breder is in het midden dan aan de einden.
















