Quantum Multiversity - Moeiteloos geld verdienen Financiële vrijheid met gemak, gratie en genot

• 9789493187917
  • 15 oktober 2020

Klinkt het begrip financieel vrij zijn als iets wat te mooi is om waar te zijn, iets wat onbereikbaar is? Toch is financiële vrijheid ook voor jou te bereiken als je er echt voor gaat. Het is een manier van leven en vraagt de juiste geldmindset. Hoe jij jouw weg naar financiële vrijheid kunt bewandelen, lees je in dit boek. Leo leert je hoe jij slimmer met geld kunt omgaan, aan de hand van zijn persoonlijke weg naar financiële vrijheid. Met dit boek wil hij je raken, zodat jij dit pad ook gaat bewandelen, waardoor jij ook gaat horen bij de mensen die financieel vrij worden. Hij vertelt welke fouten hij heeft gemaakt en hij geeft tips, zodat jij niet in dezelfde valkuilen belandt. Hij leert je dat rijke mensen anders denken. Ook helpt hij je om jouw geldblokkades te onderkennen en ermee aan de slag te gaan. De vele praktische opdrachten in dit boek helpen je hierbij, zodat jij ook moeiteloos geld kunt verdienen. Ga ook voor financiële vrijheid met gratie, gemak en genot. OVER DE AUTEUR: Leo Neeleman is oprichter van de Miljonairsclub. Zijn missie is om zoveel mogelijk mensen financieel vrij te krijgen, door zowel geld als vrije tijd aan mensen te besteden. Dit doet hij door middel van coaching.

15 oktober 2020

Leo Neeleman
Expertboek

1
151 mm
12 mm
211 mm
151 mm
12 mm
211 mm
200 g

9789493187917

1
0
0
0
1
  • Oplichterij

Deze man is een oplichter. Hij is de oprichter van de miljonairsclub en licht daarmee mensen op.

3
    2
  • Eerlijk verhaal

Dit is het autobiografische verhaal van een mens zoals jij en ik. Hij voelde aan alles dat geld verdienen op een andere manier mogelijk moest zijn dan alleen jezelf verhuren tegen loon. Het mooie aan het verhaal is dat het oprecht, eerlijk en motiverend is. De schrijver wordt er blij van als hij ook anderen en de wereld kan helpen met zijn verworven fortuin en brengt dit dan ook dagelijks in de praktijk. Het boek is praktisch ingestoken met vragen en oefeningen, met het doel niet alleen moeiteloos geld te verdienen, maar ook een bewuster leven te leiden waarin goed doen voor je naasten en de wereld een grote rol speelt. Het boek is heel toegankelijk en heeft veel meer diepgang dan de titel in eerste instantie doet vermoeden. Het uitgangspunt van geld verdienen volgens het model van de schrijver is win-win-win. Lees zelf maar wat dat inhoudt.

5
    4

De prijs van dit product is 17 euro en 50 cent.