Het Endorfine Herstelplan Editie 2024 Integrale epigenetica in de praktijk - Het endocannabinoïde-systeem -
Wel leverbaar
Samenvatting
Productspecificaties
Inhoud
Vertaling
Betrokkenen
Informatie over de fabrikant
Overige kenmerken
EAN
Productveiligheid
Je vindt dit artikel in
Documenten
Reviews
- Veel informatie
- Goed onderzocht
- Niet toepasbaar voor mij
- Veel herhalingen
- Tegenstrijdige adviezen
Had er te hoge verwachtingen van. Er staat heel veel (herhaalde) informatie in. Ik geloof zeker dat wat daar in staat invloed heeft op mijn gezondheid. Alleen mijn grote vraag is, wat mag ik nog wel eten. Ik mis recepten, zodat ik het ook kan toepassen. Nu blijf ik leeg achter. We leven niet meer in de prehistorie en zullen dagelijks blootgesteld worden aan stralingen en gemanipuleerde voeding. Onder een steen leven is niet mogelijk. Biologisch eet ik al jaren. Maar geen brood, zuivel, eieren, soja, vleeswaren of kaas maakt dat ik niet weer wat voor ontbijt ik wel mag eten. Ik realiseer me heel goed dat mijn weerstand persoonlijk is, omdat veel wat ik nu eet ik overboord zou moeten gooien. Kookboek zou zeer welkom zijn. Verder stoor ik mij aan het aloude vooroordeel over obesitas in combi met vreetbuien. Dit is namelijk niet altijd een combinatie.
Mooi boek. Nog niet uit maar is duidelijk
Via mijn orthomoleculair therapeut raakte ik op de hoogte van wat exorfines zijn die in veel voedsel zitten en van wat ze doen met je lichaam en geest. Voor meer inzicht en overzicht ben ik wat onderzoek gaan doen en kwam bij dit interessante boek uit. Ik heb het boek nu gelezen en ga ermee aan de slag met een therapeut opgeleid door de schrijver van het boek. Wat ik heb gemist in dit boek is (een extra hoofdstuk met) meer praktische info over wat je nog wel mag eten, want heel veel voedsel van wat je gewend bent te eten valt weg met het toepassen van deze methode. Ik zou ook geïnteresseerd zijn in een apart Het endorfine herstelplan kookboek.
- Praktisch
- Volledig
Ik ben een leek maar zeer geïnteresseerd in voeding en supplementen. Er is een wereld voor me open gegaan met dit boek. Soms een beetje moeilijk maar als je het terugleest heel begrijpelijk. Een aantal dingen gelijk toegepast en de toekomst zal het leren of het werkt. Wanneer je voelt dat je onbalans in je lijf hebt is het zeker een aanrader.














